Ihre Sprachschule in Bochum

Workshops |Customer-Care

Customer Care
(Level B1/B2 des GeR**)

Unsere Workshops haben ein Baukasten-Prinzip.
Sie selbst wählen aus den angegebenen Themen und gestalten ihren Workshop selbst. 


Für 5 UE* wählen Sie drei Bausteine!

Baustein 1 - Essentials
overview of customer service, working in customer service, skills and qualities of good customer care

Baustein 2 - Socializing with Customers
social interaction with customers, showing hospitality, making small talk

Baustein 3 - Face-to-Face with Customers
body language, dealing with Q & A sessions, socializing after presentations, socializing at trade fairs

Baustein 4 - On the Phone
first impressions, basic telephoning phrases, setting up appointments, rescheduling meetings, confident on the phone

Baustein 5 - Call Center Success
basic call center and customer-focused language, orders, understanding the customer, finding solutions

Baustein 6 - Customer Care Through Writing
formal and informal writing styles, correct use of writing styles, effective written communication

Baustein 7 - Problems and Complaints
typical customer complaints, problem solving, responses to complaints, policy explanations, social media

Laufzeit: jeweils 5 UE*

4 - 8 Teilnehmer
39,00 €/Teilnehmer

Ähnliche Workshops bieten wir auch in Spanisch, Französisch oder Italienisch an!

* UE = Unterrichtseinheit; 1 UE = 45 Minuten
** GeR = Gemeinsamer Europäischer Referenzrahmen

Impressum|Rechtliche Hinweise

EdiFoc - Education in Focus

Inh. Simone Dorner

Mauritiusstraße 35

44789 Bochum

Tel.: +49/234/54499588

Fax: +49/234/54499589

kontakt@edifoc.de


Wir sind Kundenkartenpartner von: